TISDAGSBABBEL

Hej! Nu har jag slutat. Idag ska jag dock åka upp till vårdcentralen i Strängnäs och vaccinera mig mot TBE. Kul.. Sånt man gör frivilligt, verkligen. Håller på och kika runt på platsbanken just nu för att söka lite jobb. Har sökt närmare 20 jobb nu men inget svar?! Tokig jag blir! Vill så gärna ha ett jobb ju! Igår sökte jag dock det roligaste jobbet tror jag, kafébiträde på CoffeHouse by Georges. Skulle va kul att få. Grejen är att det är så viktigt för mig att få just ett jobb. Lägenheten i Uppsala kan få dyka upp när den vill (men helst snabbt såklart), men annars tar det endast ca 50 min med buss från Enköping och det är en och samma buss från där jag bor så det är inge krångligt alls. Så det är luuuugnt. Men det börjar ju dra ihop sig snart..... Fyfan.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0