SÅJÄVLAFINTVÄDERUTE!

Hej snyggos! Härligt väder, va? Jag fick äntligen komma ut i det vackra vädret och bättra på mina fräknar lite! Nu lyser de inte längre med sin frånvaro. Nu har jag inte bara på näsan heller, utan de har vandrat ut på kinderna med!! Love it. Tog iaf en promenad i solskenet och satt uppe vid kvarnen ett tag. Fint! Nu gör jag en naturkunskapspowerpoint. Imorrn blire att sluta 10.45! Skönt, men inte okej om det är sol ute. HATAR ATT INTE HA BALKONG!!!! DET ska jag komma ihåg till min nästa lägenhet, den MÅSTE ha balkong!! Annars överlever jag inte. Man lär ju sig ett och annat när man bor ensam, om hur man vill ha det och inte ha det.. Nej nu ska jag åter vända mig till denna godsak;
Jag ÄLSKAR marsipan! Och speciellt dessa, smasksmask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0