SÅHÄRPÅKVÄLLSKVISTEN

Hej på eeer. Vad gör ni? Jag pluggar. Religionsprov imorrn, kommer gå galant. Just know it. Jessie J – Price Tag - Acoustic Version, denna låt är faktiskt bra. Gillar dock den oakustiska lite mer. Kollade väder i Bryssel idag, kommer troligtvis vara runt 15-18 grader med lite blandat väder, alltså ibland regn, ibland sol, ibland molnigt. Kul. Vad sjutton packar man för kläder då? Det måste vara svalt men samtidigt varmt och täckande ifall det skulle börja regna. Jag vet inte men jag är inte såååå taggad inför Bryssel just nu. Men jag blir väl det... Har ju aldrig varit där så jag vet liksom inte hur det är. Skolgrejerna är i princip aldrig roligt så det suger ju, men kvällarna brukar vara skoj på de resor vi vart. Men hur är partylivet? Uteställen? Dyrt? Billigt?
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0