HUR JAG KOMMER IHÅG SAKER

Jag klarar mig INTE utan dessa dokument. Kalendrar är inte min grej. Jag köper en dyr, fin kalender, skriver överdrivet mycket i den de första dagarna sen glömmer jag bort den eller glömmer bort att titta i den = jag glömmer bort något viktigt som står i den. Nejnej. Datorn, den sitter jag vid i princip hela dagarna och på så sätt glömmer jag inte bort något som står på dokumenten som alltid är öppnade. På dokumentet till vänster så står det vad jag har i skolan så att jag inte ska missa något och även en inköpslista på kläder jag vill ha. På den högra står tatueringsidéer, vad hur och när jag ska plugga och andra viktiga saker såsom att jag ska vaccinera mig, när jag ska klippa mig, hur mycket jag ska spara till USA och vad jag är skyldig till mitt sparkonto (har handlat för mycket på H&M på senaste tiden he-he-he...). Och om det är någon felstavning så är det dokumenten som själv stavar om orden som de vill ha det....

Kommentarer
Postat av: ulrika

du kan få köpa fina tygpåsar av mig hehehe<3

2011-05-06 @ 21:38:39
URL: http://lifesize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0