HEMMAAAAA

Alltså jag vet inte hur jag ska kunna beskriva hur jävla kul jag haft det den här veckan. SHIT ALLTSÅ! Vilka jävla helt otroligt underbart bra vänner man har alltså, jag älskar er allihopa. Ja det har varit helt galet. Vi har kört hårt varje kväll i åtta dagar och jag kan ju säga att jag är ganska sliten. Kommer nog inte röra en till droppe alkohol på ett bra tag.... Men vi har iaf bland annat dansat på Pride med världens skönaste bögar (och transor), jag blev bestulen på min plånbok och somnat på i princip alla våra studiebesök. Haha. Så jävla klockren resa men jag är så glad att jag är hemma igen. Bilder kommer att komma upp så småningom! Idag ska jag bada i våran pool som redan är 33grader varm. FETT NICE! Ska även hämta Felix om en halvtimme. Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0