FRAMTIDEN FRAMÖVER

Såhär kommer mitt liv se ut de närmsta veckorna;
.
v.19 - Skola som vanligt, men ändå ingen vanlig vecka. Åker hem torsdagen med en fullpackad resväska på bussen för att ca. 04.00 dagen därpå åka till arlanda för att flyga till 3ornas sista resemål - BRYSSEL!
.
v.20 - Hela veckan spenderas i Bryssel med fantastiska vänner. "Skola" på dagen (alltså kolla på saker, b.la museeum och så kommer vi även besöka bland annat Brügge) och partyparty på kvällen. Jag ska även lämna in en bild på hur jag vill att min balfrisyr ska se ut. Tur att jag redan vet!!
.
v.21 - Sista, absolut SISTA helvetesveckan. Religionsprov, svenskainlämning och troligtvis historiaredovisning. Men på ett sätt så är det ingen helvetesvecka ändå. Vadfan, STUDENTEN NÄRMAR SIG JU!!!!! Den 27 är det även baldags, då åker min fina balklänning på och jag ska försöka dansa vals med min snygga pojkvän, får se hur det går.
.
v.22 - Måndagen = mösspåtagning. Då ska studenmössan pryda 3ornas stolta huvuden. Den fjärde (lördagen) ska även jag och mamma fara till Stockholm för att luncha med tjejerna vi ska åka på kryssning med. Killarna får stanna hemma.
.
V.23 - DRÖMVECKAN! Onsdag, utspring!!!! Min fina studentklänning åker på och världens största leende. DETTA ÄR VÅR DAG! Och fredag, skolavslutning i kyrkan. Då åker min fina långklänning från Rachel Zoe's collection på. Kommer vara världens lyckligaste.
.
Ni kanske fattar att jag är glad? Trots all stress och press och allt annat hemskt så är jag ändå så himla lycklig. Det här är min tid, och resten av alla treors. NU är det äntligen våran tur. Kommer ihåg när jag var vid Ångbåtsbryggan och tittade på när alla andra sprang ut från Europaskolan, glada som fan. Alla skrek och kramades. Och jag bara undrade när det skulle bli min tur. Jag orkade inte mer då. Orkade inte en enda skoldag till. Men titta vart vi är nu. Ca 10 hela skoldagar kvar, sen är det vi som står där. Skrikandes och kramandes. Med ett genuint leende och uppfyllda av lycka, vetandes att detta är dagen som vi alltid kommer att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0