DAGENINNANDAGENMEDSTORTD

Nu har jag lunch, börjar om en halvtimme! Åkte hem för att träna på min redovisning om kokain jag ska ha nu nästa lektion. Vilken skola är detta egentligen, där jag har redovisningar om droger och barnaga? Haha. Anyway, om nästan bara 12 timmar ska jag upp för att åka till Bromma flygplats! Ska bli superkul, även fast jag mest är nervös just nu. För allt. Flyga, inte hitta på flygplatsen, att Bryssel kommer att suga, att jag inte kommer kunna prata engelska (eftersom jag inte haft engelskalektioner på ett år), att jag kommer vara för trött när jag kommer fram för att göra något osv osv. Jag är nämligen för stressad för att slappna av just nu, skitjobbig känsla. Vi fick nämligen en sista uppgift idag på religionen som ska vara klar måndagen veckan efter vi kommer hem från Bryssel! Hur jävla taskigt är inte det?! Så vi måste alltså plugga medan vi är där! KUL. Jag som redan har ett prov, ett tal och en redovisning då också. Blääääää.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha så roligt i Bryssel. Sen får du komma och hälsa på i nya lägenheten. Kram

2011-05-12 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0