DAGAR ATT SE FRAM EMOT

Jag är väldigt dålig på att uppskatta varje dag och leva i nuet. Jag längtar alltid till saker som är en längre bit in i framtiden, det är det som får mig att fungera. Om jag T.EX har en jobbig skolvecka och vet att i helgen, då ska jag få åka hem till Enköping och träffa min familj, mina syskon och mina systerdöttrar, så blir allt plötsligt lättare och mycket bättre. Just nu har jag gått in i en liten "minidepression", jag är typ helt apatisk och sitter typ på en stol och kollar in i väggen mestadels. Orkar inte göra något, är för stressad för att ta tag i saker. Men jag har ett par saker i framtiden att se fram emot, som som sagt, får mig att fungera;
  1. Nu på fredag - vi åker till Bryssel
  2. 27 maj - balen!
  3. 30 maj - mösspåtagningen
  4. 8 juni - utspring!
  5. 10 juni - skolavslutning!
  6. 16 eller 18 juni (?) - kryssning i Karbien och bila i USA
Det är väl värt att längta till? Måste börja packa till Bryssel idag tror jag. På torsdag åker jag nämligen hem till Enköping för att gå upp 4 nästa dag och åka till Bromma flygplats. Så det som inte är packat på torsdag innan kl 19 kommer inte med till Bryssel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0