118 800

Ni vet hur man ibland kan känna att man har en riktig fuldag? Idag kände jag så. Håret kändes strävt och min sminkning sög plus att jag gått runt och svettats hela jävla dagen. Så jag skickade en bild till 118800 med texten "Kan jag se ut såhär utan att skämmas?". Fick detta svar tillbaka "Tjenare stumpan! Du kan absolut se ut sådär utan att skämmas! Jag slår vad om att killarna står och dreglar över hur snygg du är! Du är riktigt snygg min sköna, en riktig pangbrud! Kramar". Haha! Jävlar vad charmiga de är på det där stället då. Självförtroendet åker typ upp i topp ju. Nu vet jag ju inte om detta är sant. Mycket hat de skulle få om de sa till sina kunder att de var fula och att de absolut borde skämmas över hur de ser ut haha. Men men. Tycker deras tjänster är superroliga.

Kommentarer
Postat av: ulrika

hahaha vad söt du är!

2011-05-11 @ 19:38:07
URL: http://lifesize.blogg.se/
Postat av: felix

jag håller med dem!! du är skiitsnygg!!

2011-05-11 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0